سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اشتری نیروی انتظامی

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی، فضا سازی دینی را از مهمترین فعالیت های این نیرو عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی همیشه پاسدار ولایت فقیه و حامی ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزاری خبرگزاری «حوزه» سردار حسین اشتری عصر امروز  در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: به مناسبت این هفته، خدمت مراجع عظام تقلید می رسیم تا از رهنمودهای آنها برای انجام بهتر امور در حوزه نیروی انتظامی استفاده می کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی خدمت به مردم را وظیفه اصلی خود می داند و با نیروهای متدین و متعهد خود در این راستا گام بر می دارد.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: فعالیت این نیرو در راستای ایجاد امنیت و آرامش در کشور در حوزه های مختلف صورت گرفته و گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی افزود: سعی می شود فضای دینی و اسلامی در تمام برنامه های نیروی انتظامی مشخص  گردد و در همه برنامه ها فضای دینی تقویت شود.

 فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برگزاری دوره های تخصصی در این نیرو گفت: علاوه بر دوره های آموزشی فنی در حوزه های امنیتی و پلیسی، دوره های عقیدتی نیز در کشور اجرا می شود.

سردار اشتری عنوان کرد: از مهمترین برنامه های نیروی انتظامی، توسعه فعالیت های قرآنی است که در این راستا، امسال 46000نفر در دوره های قرآنی ثبت نام کردند  خوشبختانه نیروی انتظامی 15000نفر حافظ قرآن 1تا 5جز را در خود جای داده است.

وی فضا سازی دینی را از مهمترین فعالیت های این نیرو عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی همیشه پاسدار ولایت فقیه و حامی ارزش های انقلاب و نظام  اسلامی است.

سرداراشتری با اشاره به کاهش 7درصدی جرائم در شش ماهه اول نسبت به مدت مشابه گفت: تلفات جاده ای در کشور نیز 7درصد کاهش یافته و خوشبختانه در عرصه مبارزه با مواد مخدر و اشرار نیر فعالیت ها به شدت توسعه یافته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha